KLACHTENREGELING VAN DE NAAMLOZE VENNOOTSCHAP VAN IERSEL LUCHTMAN N.V.
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze klachtenregeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 toepassingsbereik
Deze klachtenregeling is van toepassing op iedere overeenkomst van opdracht tussen de Vennootschap en de cliënt, tenzij door de Vennootschap en de cliënt uitdrukkelijk in de overeenkomst van opdracht of door middel van een ander schriftelijk document van deze klachtenregeling wordt afgeweken.
Artikel 3 doelstellingen
Deze klachtenregeling heeft tot doel:
a. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen een redelijke termijn op een constructieve wijze af te handelen;
b. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
c. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
d. medewerkers te trainen in cliëntgericht reageren op klachten;
e. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtenbehandeling en klachtanalyse.
Artikel 4 informatie bij aanvang dienstverlening
Artikel 5 interne klachtprocedure
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 verantwoordelijkheden
Artikel 8 klachtregistratie
Augustus 2015